Dag 2

Har varit ute på stan ett bra tag nu, trafiken gör mig så trött. Det är mopeder över allt, vart maan än tittar så finns det minst 500 mopeder som kör runt och helt fel. Det finns tydligen ingen trafiklag här, det enda som gäller är att försöka hålla sig levande helt enkelt. Än så länge verkar ju allt fungera så varför inte...

Har inte köpt så mycket eftersom jag sparar pengarna till kommande 12dagar. Men hittade två par skor, en jacka och massa små prylar. Efter shoppingen gick vi till ett tempel, det var jätte gulligt. Kunde tyvärr bara ta kort utifrån eftersom man måste visa respekt för gudarna och de som ber.

Nu ska jag snart äta middag, det blir på hotellet och sen blir det att springa till någon mataffär och köpa jordgubbar, kex och ost. Love it!




  



Saknar alla er där hemma!

Puss /Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Bananen

Döö jag vill också! :P God jul iaf, ring mig såfort du kommer hem <3

2008-12-25 @ 23:00:59
Postat av: Ann

haha xD god jul på dig med!

ett vykort ligger klart i min väska, måste bara hitta frimärken ;)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack