Dag 3

Vi fick gå upp jätte tidigt för att ta bussen till flygplatsen. Vi stannade på vägen och tittade på någon grav, sjukt stor! Men i alla fall... Jag sov de 90minuterna vi åkte flyg till Hoí Án (tror det stavas så), så jag var jätte pigg när vi kom fram. Det var piss väder menn det var ändå ganska mysigt. Det var varmt, sådär 27grader och regnet kändes jätte varmt. Vi åkte båt till ett jätte mysigt hotell som var super gulligt. Det var små tvåvåningshus med tre rum i per plan. I mitten av alla dessa hus så var det en pool med poolbar och några små pooler på sidan där man kunde sitta och prata. Det låg precis vid vattnet så det hade varit jätte fint om det inte varit så dåligt väder (dumma regn)! Jag och min lillasyster tog ändå ett dopp i poolen på kvällen/natten. Jag älskar att nattbada!



Graven vi åkte och tittade på, stor va?



Poolen och det största huset



En lagom vacker mig och min lillasyster








Nu ska jag ut och äta och förhoppningsvis hittar jag något fint också!


Puss på er /Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: patricia

åhh jag vill också..svis

Postat av: izzi

e du modell? jag ox¨å :)<3

2009-10-22 @ 14:07:31
Länk till din blogg: http://zezy.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack