Dag 4

Sitter på hotellrummet och har precis fått en manikyr. Jag kan säga att det behövs eftersom vädret är så dåligt och det är så fuktigt i luften. Allt blir helt konstigt då, det är lite synd. Men eftersom det är så billigt har man råd med det både en och två gånger. Ska satsa på en pedikyr imorgon när vi flygit till den riktigt semesterorten. Ska dit och till ett ställe till innan vi åker hem. Det ska bli riktigt skönt att få stanna lite längre på ett ställe. Framförallt på i en större stad, de har knappt någonting här vilket är synd eftersom det är väldigt fint och kulturen är välbehållen. Idag var vi vid någon borg men jag tyckte det var dö trist så jag gick till dammen där de hade en bro där det fanns jätte många guldfiskar, jag tror det var det i alla fall. Och man kunde köpa fiskmat där för 30.000VND (det är ungefär 15 kronor) och ge till fiskarna. De blev helt galna! Haha, så gulliga men ändå så läskigt. Är lite små rädd för större fiskar, små akvariefiskar som platy och kampfiskar går bra, men inte såhär stora.


Alla läskiga fiskar i dammen


Vi köpte små mini-bananer idag, de är jätte söta i smaken och till utseendet.
Just the way I like it!



Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Linnea Malivéz

Vad tycker du om Victoria Beckham's modefrilla, är det en flipp eller flopp?



Kram

/

Postat av: Bejjjben

Malivéz, VEM FAN I HELVETETS UNIVERSALA JÄVLA ANALRÖVHÅL BRYR SIG EGENTLIGEN?! DU?! :S att bry sig om det är ju förfan som "OJ, Göran perssons rövhår har vuxit med 1mm de senaste 15 åren. WOW, vi gör en jävla serie om det!

Helt jävla sinnessjukt.

Åt helvete med dig, puss.

2009-09-08 @ 18:20:26
Länk till din blogg: http://completelyfuckedup.blogg.se/
Postat av: lisa!

tyckte jag skymtade någonting om ridsport som tagg i din blogg, tävlar du något? :)

2010-01-20 @ 00:14:32
Länk till din blogg: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: paulin

tack, om det var du som kommenterade min blogg:]

2010-02-03 @ 17:56:47
Länk till din blogg: http://pama.blogg.se/
Postat av: Becca

wow vilken sjukt grymt snygg header du har :)

hardu tagit den bilden själv?? =)

2010-09-26 @ 14:34:22
Länk till din blogg: http://myranstankar.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack