Shopping

Igår shoppade jag med mamma och köpte massa pärlor och grejer så har legat hemma och gjort lite smycken. Det tog ett tag innan jag kom på hur man kunde göra och hur man skulle göra för att få bättre resultat. Men det gick i alla fall, tre armband och ett halsband har jag fårr ihop. Ska åka och shoppa med min mamma igen så fort hon har slutat, det är super kul att göra smycken så tänkte köpa mer pärlor i fler färger och former. Tänkte göra lite och ge bort i julklapp eller så, farmor älskar allt jag gör. Men utöver pärlorna måste jag köpa massa saker jag ska ha med mig på resan, jag åker ju på tisdag - yeey! Tänkte också få mitt hår fixat idag, det blir nog toppning och så köper jag med mig massvis med inpackningar. Mitt hår är super slitet =(

Bjuder på ett av mina favorit klipp ur GG
(klippet innehåller också en av mina favorit låtar som liten)


 

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack