ann&erik ?

Halloy !
Dagen började dåligt, jag missade mitt nyprov i so, de va inte bra och sen var det pissigt väder hela dagen, det sög rent utsagt. Speciellt när vi skulle gå en tipspromenad runt fotbollsplanen i all lera, och de va ju frågor om böcker, wiiie !
Jag och Erik va på lag och vi vann, gulligt va? Nej de va de inte, för vi vann böcker haha xD

Hur som helst ska jag åka o rida snart, de är ju kul.. om man inte har världens träningsvärk, men vad ska man göra? Le och vara glad? Njae, kanske de.

Sen så har jag noll planer inför valborg, Anna vi kanske får åka till Värmdö med Richard &CO iallafall xD mjau

Ni vet att ni älskar mig, A


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack