Brr! It's cold in here

Yes Yes Yes !
Usch, vart fan är all sommar värme ?! HAHA, den här dagen har varit hemsk hemsk hemsk..
Började med att jag kom till skolan kl.8 för att jag trodde vi skulle ha NP i matte då, men nää då började vi tydligen 8.45 men aja.. så fick jag vänta där i 45 minuter, sen hade vi de där himla provet också.. Och vår cp skola hade ju bytt ut provet för att de kommit ut på nätet, vilket pund avslöjar en sån sak? Så nu kommer det väl gå piss och pannkaka..

Aja, orientering efter det.. eller jag stod i regnet och frös istället eftersom jag vart sjuk så nu mår jag mycket bättre *host host*

Hur som helst verkar det som om jag ska träffa Lovisa (äntligen) imorn kväll ! :D
Och på lördag drar jag pk och frida till Taffsnäs och stannar där till söndag någon gång.. Mer om det skriver jag väl eftersom.. nu ska jag skriva på min redovisning jag har imorn..

Ni vet att ni älskar mig, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack