härliga påsklov !

Yees ! Nu har vi påsklov i fucking Älvsjö. Jag har inte gjort så jätte mycket än, mest sovit och ätit massa påskmat..

Veckans planering då;
Tisdag; Fika och lite allmänt mys med Emma :D
Onsdag; Ja då ska jag och bananisen åka till södertörn ( hette det så ? ) och hälsa på lilla Sofie och Tessan går ju också där så det blir skoj skoj.
Torsdag; Ja då har jag ju lite ledigt, men det slutar väl med att jag fiskar upp någon som följer med mig in till stan eller liknande, haha.
Fredag; Då ska jag och Pk rida, hoppas jag iallafall för jag ska dit idag och "boka" tid
Lördag& Söndag; Jag har inga speciella planer för helgen, me det blir väl lite mys antar jag (:

Blää, orkar inte skriva så mycket mer.. skriver imorn när jag hälsat på sofie & tessan..

Ni vet att ni älskar mig, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack