(ingen rubrik)

Hej och godmorgon på er!
Nu är jag hemma hos lilla Pk, vi hade det sååå mysigt igår .. Litet eget hemma spa, precis vad jag behövde efter Taffsnäs helgen ! För det var inte bara nöje där, och mina händer är inte vana vid att jobba hårt.
Vi satt säkert och bubblade i två timmar .. Erik nu är du allt avundsjuk va ?  xD Haha
Vi kom iallafall fram till att många var väldigt lika sina mammor, det var faktiskt lite läskigt !
Och att X & Y inte alls var så "störda" som de verkade vara, aja ..

Nu ska vi åka in till stan och äta lite brunch, men Pk den fuskisen har redan tjuvstartat :D

Don't cry bitch, Ann


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack