(nästan) Alltid redo!

Hello suckers (:
Igår åkte jag och Emma in till stan och kollade runt lite och "knöt en sko", haha. Shit vad varmt det var, äntligen är fucking våren här!
Sen när vi kom hem så fick vi ju lite smått panik då vi skulle hämta mina & Emmas saker och hinna till konsum på 1 timma för att möta Ester & Sara.. Men på något vänster han vi göra det, vi köpte kyckling, potatissallad, cider och marshmallows.
På kvällen grillade vi och badade i Lånkans härliga vatten med Pontus, Richard, Emil, Filip, Ester, Danni, Sara och några till efter att ha sett någon psykofilm som var helt, usch, tacka gud för att Pontus låg brevid mej haha!

Sen efter badet bastade vi i tusen år och tränade tutt musklerna, och tjaa.. de gick väl, lite sådära bra (:
Efter det, så typ kollade vi på fyra filmer till. Typ motorsågsmasaken och sånna där äckliga saker, tuuur att jag låg mellan Filip och Pontus då ;p    (Filip är äckligt bra på gitarr)

Trots allt lyckades jag sova i en halvtimma innan ljuset väckte mej, då var min dag körd dåra..
Jag red ju idag, på Hagge, och det gick väl helt okej men jag orkade typ inte någonting alls (A)
Nu måste jag sova innan jag däckar.

Ni vet att ni älskar mig, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack