stockholm city

Tjineling !
Idag hade vi vårat NP i matte, de gick sämst sämst sämst.. Jag avskyr matte, sa jag att det gick sämst?
Hur som helst åka jag, Fia, Calle & Pk in till stan efter, Pk hittade en jätte fin klänning som hon SKA köpa imorn :D
Sen så handlade det bara om impulsköp, så kommer säkert lägga undan allt om några dagar haha !

Sen så snackade jag med Natta, göllunge, de va så länge sen ! Jag ska ju dit med Calle, Pk och Isabell på valborg så då har vi en hel del att ta igen N.

Och imorn ska jag följa med Pk när hon ska provrida sitt förväxta russ  xD och så ska jag kolla på min LBH ( little black hingst ) ska bli skojigt..

Vi vet för mycket, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack