stuvsta..

Hello !
Shit, jag måste lära mig att sova längre.. Jag sov hos Anna igår, och vi skulle tydligen ut på fest med någon som hette Daniel.. Så vi tog pendeln till Stuvsta för att möta dom och vandra vidare..men tjaa, alla var redan rätt dragna och det hade tydligen blivit slagsmål på festen så vi fick stå cp länge i kylan och vänta på beskedet om vi fick komma eller inte.. Jag och Anna ledsnade rätt ort och rignde upp Richard som ringt mig tidigare under kvällen, så vi bestämde oss för att dra hem till honom..
Vi kom dit rätt sen eftersom vi fick GÅ från Stuvsta..så de flesta hade dragit när vi kom fram, men hur som helst åkte vi hem efter någon timme och då nördade vi lite framför pa haha.. ´

Gick upp skit tidigt sen för att åka in till stan med min mamma, men jag försov mig såklart *suck*
Orkar inte skriva mer, kanske ska ha filmkväll med Emma Teci & Pk, det är kanske precis de jag behöver? Eller något som vänder upp och ner på hela alltet, jo något sånt är det nog jag behöver just nu!

/A


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack