sunshine

Hello sunshine(s) !

Den här dagen var fan helt okay, hade lite "läsning", so och musik  ( jag tror nog att bäst på trummor, jo det är jag  xD )
Men vi har något  arbete i No & i So så jag vettefan om jag kommer hinna klart, men cp lärarna bryr väl sig inte om jag kanske kommer att få sitta uppe på nätterna och jobba gärnet för att bli klar..äckel!

Men aja, snart är det helg ( en låååång helg )  så jävla najs ! Ska sova lite hos Isabell och dra till kransen och typ öö.. träffa Calle skulle jag också göra (:

Syns imorn alla JS barn och då kommer jag bli hela 5 kronor rikare, mjau !
Ni vet att ni älskar mig, A


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack