under en bro

Hallåj, idag har jag haft en mardröms eftermiddag/kväll !
Hela våran familj skulle åka och kolla på My när hon skulle tävla i 100m. Sen tyckte pappa att vi skulle fira hennes 5e plats med en "fin middag" inne på söder. Jag hade såklart retat upp mig på allt och var skit förbannad när vi väl va där, så när jag satt där på resturangen under bron tänkte jag som vanligt när jag är arg "nu tar jag de dyraste bara för att jävlas"..
Men i vissa lägen kanske man ska tänka om.. För jag tog lammfilé med potatis mousse och citronkokta grönsaker, under de två timmar vi satt där ( och de andra åt "mellan rätter" och efterrätter ) så försökte jag skära köttet i så små bitar som möjligt, skölja ner bitarna med mineralvatten !
Tjaa vad kan man dra för slutsats? Att den mest avancerade & dyraste inte alltid är den bästa kanske, jo så är det nog.. ( iallafall ibland, kanske, när de gäller mat )

Ni vet att ni älskar mig, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack