Ann Axelsson

Vaknade självmant idag, vid 12 - det var rätt tufft ändå, eftersom jag aldrig vaknar utav mig själv. Hur som helst såg jag att jag hade två missade samtal från en viss Pauline .. Och  nu har jag försökt ringa både hem till henne, och till mobilen .. Men inget av det funkar, jag blir galen !

Wohoo , nu svarade hon !


För dagen har jag inga planer än, vill helst ligga ute på balkongen och sola mina ben bruna eftersom solen (och de kyliga vindarna) är framma idag . Och appropå sol , sommarens bästa väder kommer lagom till då vi ska åka till Taffsnäs.. Happy Happy !
Aja, ska ta en promenix(!) till Frunken för att hämta mitt armband ..

image133


Dagens outfit:
Ljusa jeans - D.
Svart 3/4 ärmad tröja - MQ/Stockh lm (de stavas utan o)
Svart-guldiga ballerinor - Skovision

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack