BÅNGBRO(?)

I morse försov jag mig, så jag fick slänga ihop en pasta  sallad till lunch och be mamma om skjuts till pendeln. Eftersom det blev ett senare pendeltåg hann jag inte med min (förhoppningsvis) nya rutin - latten från Waynes. Jag måste säga att jag verkligen hade behövt den..
För så fort jag kommit innanför dörrarna och tagit en snabb dusch somnade jag och sov i någon timme..

Nu ska jag sätta på mig lite kläder, ska ner till Långbroparken(?) och planera och sola med Sofie &CO.


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: A

haha, yes jag hörde om planerna.. genialiska ;) naat!

Postat av: jessica

aldrig? jag har haft det två gånger. jättejobbigt att veta hur små, svarta djur krälar omkring och bosätter sig i skalpen!

2007-08-21 @ 21:20:18
Länk till din blogg: http://jejejessica.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack