BLÅSA BORT

Kom precis hem från stallet, och jag tror jag har dragit på mig en höst förkylning. För de måste ju vart nära till storm idag, jag höll på att blåsa bort där jag kämpade för att komma framåt.
Men lite om min dag i allmänhet då ...

... Mötte Natts och Jojjo(?) en kvart innan vi skulle börja.. Och de visade sig att vi kom försent ändå ! Klockorna är så konstiga i min skola, de går .. för snabbt .
Hur som helst blev vi insläppta utan att behöva hämta rektorn - och tur var väl de.
Var inte hungrig idag heller, så de blev några pommes och ett glas svull.
För att summera skoldagen, hm .. en väldigt rolig skoldag, faktiskt .

Efter skolan åkte jag in och fikade med Pk i Gamla stan, de blev höst favoriten - varm choklad. Vi satt där ett tag och pratade om diverse saker.
Sen åkte jag hem och träffade Sissi, Anders, Sofia & Sofia ! De var ett tag sen man såg JS folk (borsett från Pk som jag träffar varje vecka).
Vid Telefonplan stötte vi även på Marcus, Wiman(?) och Max . Funny Bunny .

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack