Dagens bild

Nu har jag hämtat ut mitt armband, som jag hoppades så var färgen mörkare än på bilden hemsidan lagt ut . Tyvärr är det lite stort även fast man sätter det på innersta hålet ..

Jag köpte också "brownie" hårfärg och lite piller burkar, så jag slipper bära ett helt apotek i väskan ..
Ett par örhängen följde också med mig hem, guldiga med diamanter (såklart) .. Sen när jag var mitt inne i mitt shoppande/fönstershoppande så ringde min katt !  Haha, vi bytte ett par ord innan jag var tvungen att leta reda på mamma som försvunnit in bland alla SNÖ smycken.


image142
Var tvungen att lägga in denna heta(?) bild på honom som är från Petras bilddagbok .


För tillfället gör jag inte mycket, förutom att skälla ut min lillasyster som förstört den stora datorn dvs. mitt photoshop och alla bilder är borta ! Jag tyckte faktiskt om att redigera och ändra bilder, nu får man väl slänga upp några lax till för att fixa den här månaden.. Jag måste verkligen hitta ett jobb snart ..


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack