Dagens film-recension

Jag har precis sett filmen Pledge this med Paris Hilton i huvudrollen, en väldigt rosa film ...
Den handlar om ett par "utstötta" tjejer som blir utsparkade från sina rum och därför behöver bli medlem i någon sorts förening (där de då får bo). Efter många om och men hamnar de på Gamma Gamma som är en egocentrisk förening där allt kretsar kring Victoria English (Paris Hitlon). Filmen var inte speciellt bra eftersom filmen saknade handling. Men vill man se Paris Hilton, Carmen Electra m.fl i korta klänningar/bikinis så är filmen att rekomendera!

På Pledge this hemsida fanns ett test "
Hur mycket Paris Hilton är du?", så här löd svaret:


Du besitter alla de egenskaper msn behöver för att vara en Hilton, bortsett från att du förmodligen inte har en miljard på banken. Du älskar att leva i en bubbla där sex, smink och stiliettklackar alltid går före trams som politik och vardagsliv. När du festar maxar du på varje gång, gärna med tvålfagra pojkvaskar och dvärgar i maskeradkläder, samt ett drös djur av söta jyckar. Du ser dig själv i ett slott i New York, men vaknar i Alingsås. Det är lugnt, se bara till att du inte misstar alternativ c-killen för prince charming...


Så nu antar jag att det bara saknas en miljard på mitt bankkonto..

Här har ni trailern på Pledge this:


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: KTS

Den verkar inte så bra ;/
Hunden har fått ett namn nu, Scoopy, även om jag föredrar Lilleman! ;) Kram


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack