Dagens shopping

Inga bilder från igårkväll..

Har precis kommit hem från Farsta Centrum. Tyvärr blev det inte så mycket shopping pga. att jag köpte upp den största delen utav mina pengar när jag var i Huddinge med Pk.
Jag och mamma köpte lite krämer och garn så jag kan sticka mig "den-perfekta-trekantiga-halsduken" som jag omöjligt nog inte kan hitta här i Stockholm. Så nu ska jag försöka göra en själv - ett lycka till vore rätt okej nu. Blir den inte klar till den här vintern kan jag nog använda den vintern 2008 också.


Nu bill jag presentera Oliv naturell serien som säljs på Åhlens.
Serien riktar sig mot hår-, kropp- och ansiktsvård. Alla produkter innehåller ekologisk jungfruolja
som är känd för att förbättra hudens struktur och balans.
TBS's bodybutter läggs på hyllan medan Olive naturell produkter åker ner i min väska.
image172

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack