din närhet

Ikväll håller jag mig hemma .. Jag tog bort min metalic-lila nagellack och ersatte de med de "vanliga" - fransk manikyr. Hmm.. de gick rätt snabbt den här gången, haha .

Imorn ska jag Sofie, Pk, Tessan, Maria & Alice åka till Hornstull(?) för att gå på Street där Dj Felix kommer  att spela Brasilianska toner - shaka ass imorn då?
Hur som helst blir det lunch, och sen Pride-paraden och med lite middag på de samt lite movie-night kommer dagen att bli perfekt. Hoppas bara solen är på humör.. Ska du på Street / Pride, håll ögon och öron öppna. Är vi i din närhet , lär du inte miss oss !

Nedanför ser du lite grillkvälls bilder , (tagna av Emma såklart)


image143
(här är alla, förutom Emma &jag .. för att en viss Anton står framför- tack)

image144
(jag och banankuratorn)

image145
(här Calle har du anledningen till varför jag inte ska sköta en grill)

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Ania

Åh vad smart.Det kanske blir det.Tack:)
Ha det bra //Ania


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack