en bild säger mer än tusen ord

Jag kan inte ens beskriva hur kul vi hade det, men lite pussar, avsugna tomtar och spankade rumpor (med min spank pinne) senare sitter jag iallafall här hemma med cider(?) och öl i håret.. Not so nice , blir att hoppa in i duschen efter jag bloggad klart.
Till på köpet såg jag Agnes och hennes kompisar när vi dansade förbi, de joinade  scout-vagnen ..
Och som man säger "en bild säger mer än tusen ord" och tja, enjoy !


image146
(vi gick med dessa snyggingar, mjaau)

image147
(string-mannen)

image148
(denhär pinnen slog till många arslen)

image150
(vi såg massa bra "citat" och liknande)

image151
(höga platåstövlar prydde de flesta pojkars fötter...)

image152
(...i alla färger och former)

image154
(here you go bananis, HP)

image155
(ingen kommentar)

image156
(felli, petra och danni-inte på bild-åkte förbi)

image157
(killen till vänster vinkade till sig oss och bjöd på en puss, tack)

image160
(sofies idol?)

Och sen för er som "undrar", jag är inte homo- eller bisexuell, där emot är jag emot homofober, därför tar jag del av Pride-Paraden with pride ..

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anna

Haha. Jag gick bakom Harry Potter bannern. Kul att äntligen få se ett bra foto av den.


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack