GRATTIS PK

Känner mig ovanligt pigg och fräsch idag, och det är ju väldigt passande eftersom vi ska ha aktivitets dag i Rålanhovsparken idag. De skulle tydligen bli "tönt-lekar" , och vår klass har fortfarande dresscode green ..
Dvs. jag ska ha något grönt på mig.. Men jag kan inte hitta min, enda, gröna tröja ! Panik .

I kväll ska jag träffa Iss, vi ska äta middag och gå på bio inne i stan - mysigt !
Senare på kvällen ska jag kanske på fest, men vi får se.

Och alla ni som ska förbi Rålandhovsparken vid kl. 10-14 kan hålla utkik efter en banderoll med " GO GREEN GO - HP07" texten på, och som sagt.. 23 människor i gröna tröjor/byxor lär synas .


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack