HP07B IS THE SHIT

Hemma och ny duschad efter ännu en great skoldag.. Föresten, Frans ringde igår (skolan alltså) och frågade om jag fortfarande var intresserad - jag efter sökte ju dit. Men eftersom jag trivs så jäkla bra på Atletica stannade jag, så nu är det bara att köra på !
Vi gjorde inte speciellt mycket idag, vi åt lunch på värdshuset - en utav de tre lunch restaurangerna. Sen drog jag och Natts ner till vattnet , så jäkla fint där nere.
Direkt efter skolan åkte jag till Vasagatan och fikade med Pk som fortfarande hade lunch då, stackarn.

Ikväll hade jag planerat lite shopping, får se vad chauffören säger.
Här - en härlig sommar bild tagen på Djurgården.

image188

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack