HP07B , SNART NOLLADE

I morse såg jag en Ben&Jerry's glass bil, den såg trevlig ut .

Pratade nyss med en väldigt bortkommen Philip och hans kompis Diana på telefonen ..  Men innan de så berättade jag när 2orna(?) kom in i vårt klassrum och berättade om att vår nollning kommer äga rum i Rålis på fredag.


Jag: Jag sover antagligen hos Natta efter nollningen och festen
Mamma: Okej, men kom ihåg.. ta inte med dig väskor och så dit om de för iväg er någon annan stans. Drick heller aldrig något de ger dig, för de kan vara allt möjligt i det, rök inte heller något som någon ger dig för när det är mörkt kommer du inte se vad det är.
Jag: Ööh ...
Mamma: Ja - haha - om du nu ska vara med på en sån nollning ..

image193
(på bilden uppifrån vänster, Kim, Jalle, Micke, Philip, Alex, Thomas, Janina, Pernie, Anton & Linn)

Nu blir det nog en ansiktsmask och en hårinpackning, sen - läggdags.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack