Huddinge folk som glatt undersökte varandras kroppar

Picknicken vid Långsjön utvecklades till något helt annat ..

När vi kom dit träffade vi lite Huddinge folk som glatt undersökte varandras kroppar, haha. Vi satt där ett tag tills vi bestämde oss för att röra på oss.. Då ringde katten som tyvärr var bortlovad för kvällen av någon på C? Vi pratade ett tag och började gå mot Tessan .
Så nu har jag gått jätte mycket, förut på Pride, sen runt Långsjön och nu från Herrängen till Huddinge(!). Så nu Filip - nu kan du inte kalla mig lat längre .
Bilder kommer senare från Jessica .

Nu har jag nästan gjort klart skivan med "ridlåtar", några som ingår är;
Eye of the tiger - Servivor
James Bond Soundtrack
Castle in the sky - Dj Dahmi
Girls Girls Girls - Mötley Crüe
SOS - Rihanna
Maneater - Nelly Furtado


Nu ska de sista packas och sen är jag färdig att åka, 9.30 imorgon bär det iväg mot Gnesta och Taffsnäs !

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: tessan

hahaha, dom va verkligen sjuka x) :P

2007-08-08 @ 09:37:51

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack