HUR GÅR DU? LIFE IS A RUNWAY

Eftersom det inte blev något kvällsdopp så bjuder jag på en lista

BRUKAR DU
Titta dej själv i spegeln : jaa, de är väl rätt normalt?
Gnälla :  jo, de händer.. ofta .
Skrika : för ofta
Sova : ja, och jag gillar det
Ta mediciner du inte borde ta : syftar man på överdos eller bara allmänt knarkande av ipren?
Vilja dö : nej nej, jag är för ung xD
Drömma mardrömmar : det händer, och det är otrevligt
Ta droger : nej
Klä dej i svart : yees
Gå till kyrkan : nej
Röka : de där var en dålig fråga, ja .
Hata folk : inte utan anledning
Lita på folk : det händer, men inte utan anledning

VEM
Saknar du : De är väl någon fd. nära vän i JS
Vill du döda : Haha, ingen kommentar.. nej men ingen !
Rörde dej sist : Jaadu, beror på vad man menar med rörde .
Vill du slå : anna för att hon köte världens sötaste jacka
Vill du kittla : wtf ?!
Kramade du sist : Anna
Vill du prata med : Pratar med Erik nu
Skrek du på sist : mamma, I guess
Gjorde dej riktigt glad senast : HB07B, vet man så vet man
Fick du sms från senast : Anna
Ringde dej senast : Mamma, hon ringde från köket och sa att maten var klar.. hon är lat
Är vackrast på jorden :  Well ...

HAR DU
För många vänner : nej, de går väl inte?
Förföljelsemani : nej?
Tvångstankar : nej inte några jag kommer på iallafall ..
Någon annan psykisk sjukdom : neej
Någon fysisk sjukdom : skadad fot?
Någon skada : foten
Brutit några ben : aldrig, faktiskt
Några piercningar : öronen :D
Egen dator : yes, men jag vill ha en ny
Bra självförtroende : jodå, eller vem jämför vi med?
Sagt jag älskar dej till någon i dag : nej
Varit kär : ja.
Stulit någonting : det är inget jag skryter med
Lämnat landet : japp
Rymt hemifrån : hahaha ! ja..
Tuttat eld på något : yes
Gjort något olagligt : jaa

HUR
Går du : "life is a runway", nej jag går.. vingligt
Springer du : långsamt och sällan
Svarar du i telefon : beror på vem det är, men oftast "tjaa"
Fördriver du tiden : det är mycket varierande
Mycket pengar har du : på kontot eller kontanter?
Ofta bäddar du sängen : när jag sovit i den?
Ofta städar du : sällan ..
Många stör du dej på :
Ofta träffar du din familj : oftast varje dag

TROR DU
Att du kommer bli något : något jag inte är nu? ja de hoppas jag
På Gud : nope
På rymdvarelser : alltså, liv på andra planeter? JA
Att folk tycker om dej : mina vänner lär ju göra det
På ett liv efter detta : jaa, jag tänker inte fösvinna för alltid !
Att fiskar kan tänka : hallå? är det ingen som sett Hitta Nemo ?! ^^,
Att du kommer leva länge : nej

VÄLJ
Katt eller hund : katter är kattiga
Vit eller svart : svart dominerar i min garderob, tillsammans med vitt
Varmt eller kallt : varmt
Telefon eller Internet : telefon, om alla skulle svara - alltid
Musik eller tystnad : musik
Bok eller film : film

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Nattis

kolla in bloggen ;P

Postat av: Johanna

Nej,all or nothing ;)

2007-08-27 @ 20:34:32
Länk till din blogg: http://miniis.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack