KOM FRAM LILLA BUSSKORT

Har fortfarande inte hittat min dumma kamerasladd ...

Ridningen gick åt helvete, och jag råkade slänga mitt busskort = jag kommer få planka till skolan resten utav terminen från och med imorn då mitt sommarlovskort går ut .

Hur som helst, jag har sovmorgon till kvart i 12 imorgon igen. Fast till skillnad från idag tror jag att jag åker till skolan och äter eftersom jag verkligen inte kommer att ha råd att pröjsa 107 spänn för brunch igen .
* Hoppas att vi inte äter på Industri *
Jag har prov i administration de första jag har imorgon, men jag kan allt hyfsat bra så de går nog bra.


image191

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack