Linas Kvällsbok

Jag, Sofie & Maria såg Linas kvällsbok (igen - för mig) .

Det är en riktigt pinsam film som handlar om Lina 15 år . Hon är helt orörd men efter några "snesteg" har allt ändrats. Filmen är inte alls lika bra som romanen av Emma Hamberg, eftersom man då upplever det mer som en dag/kvällsbok. Hon ahr även gjort en "Linas kvällsbok 2" som jag bara längtar efter att se på vita duken.
Och bäst för dem att de har med snyggingen Ivar (Viktor Axelsson) annars tänker jag inte se den, haha!
Betyg:
Som de säger i filmen "En klar 5, som skulle kunna vara en 8", om de bytte någon skådis & de groteska replikerna.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Karin

tack, det är en guess:)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack