Lollipop

Har nu varit i det andra stallet och hälsat på min favorit . Träffade även några roliga människor där - ridgrupperna har förändrats en hel del .. Men det som chockade mig var att alla hästar var SK*T magra(!) , lollipop trenden kanske är "inne" bland hästar ? Vem vet vad de tänker .

En annan trend som kommer med de underbara höstkollektionerna är neon trenden . I mina öron låter det inte speciellt lockande eftersom jag kopplar neon till
de här gräsliga armbanden alla hade i neongult, -rosa, -grön och jag vet inte alla färger .
Men jag hoppas på att hitta lite mer "diskreta" kläder bland allt neon, för annars älskar jag höstkollektionerna . Det finns alltid massa snygga saker att köpa , och som man faktiskt behöver eftersom det långsamt blir kallare  och kallare .

NU - mot Kungens Kurva !


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Petra

Plastarmbanden is still going strong xD

2007-08-20 @ 16:37:29

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack