NY SKOLA, NY KLASS

Waynes expresso maskin var trasig!

Idag åkte jag till skolan 20 över sju, jag kommer att dö om de fortsätter så. Annars var dagen slapp, vi hade namnlekar och rundvandring. Vi gick också igenom vilka relger som gällde, och de var en hel del.
Måste också nämna att vår hp klass är klockren - koncentrations problem, behöver jag säga något mer?
Vi slutade strax innan 1, och på vägen hem mötte jag Richard - vi bytte några ord innan vi kom till Frunken.
Imorgon ska vi lära oss cheerleading, eller okej .. vi ska hitta på en hejaramsa (heter det så?) till på fredag då det är tönt lekar.
Och för er som inte förstått det än, så går jag på Atletica och inte på Frans .



image187

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack