vill verkligen

Solen skiner och solbrända topless-killar springer utanför mitt fönster ..

Idag ska jag i stort sätt bara packa massa saker , om jag är färdig till kvällen får vi se vad som händer - många har ringt .. Undrar om man kan få ihop allting?  Vill verkligen träffa alla .
Det är typiskt mig att åka bort när alla kommer hem , men det ska bli väldigt skönt att få komma ut på landet ett tag !

Bara för att det här inlägget blev så kort, slänger jag in en lista !

1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Mitt hår har volym , men måste duscha .. fan.
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Haha, 40kr eller något
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest
4. Favoritplanet?
Huh?
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Emma Svensson
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Mina "avslappnings" låtar
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh, vit tröja
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Från bananer? Nej.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Jag har inga skor på mig
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Kollade på film
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Ringer senare då *smiley* Wet dreams (jag tänker inte avslöja resten)"
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
I stan , tror jag?
14. Vilket uttryck använder du mest?
Va ?  (det är de jag säger ofta)
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Emma
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Min hamster
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Jag tar inte droger, men Vichy/Loka kanske räknas? De blir ett par om dagen
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Använder digitalkamera
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Åldern precis innan man såg allvaret i allt
20. Din värsta fiende?
Alla på morgonen
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Absolut Vodka hunden
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Men jaaa ..
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
FLYGA !
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ingen kommentar
25. Senaste låten du lyssnade på?
Drama Queen


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Karin

tack för tipset:)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack