2 dagar kvar

Idag var det en väldigt kul dag, vi gjorde i stort sätt ingentin - som vanligt..
Innan jag åkte till skolan tog jag mig tid att träffa Sofie, det var väldigt länge sen vi sågs. Men vi tar igen det nu i helgen, och resten utav lovet. Vi kommer bl.a. ha en mysig spakväll.
I skolan gjorde jag klart min powerpoint grej idag, är riktigt nöjd med den. Hoppas bara Fredrik också är nöjd. Annars hände väl inget speciellt, jag och Madde spanade in några boys och pratade lite allmänt. Sen var dagen slut och jag åkte in till stan och handlade lite julklappar. Mysans och pappas julklappar är klara, men  jag har fortfarande inte kommit på vad mamma ska få. Jag brukar älska att köpa presenter men nu står det bara still i huvudet på mig.

Jag börjar räkna ner till jullovet...
XOXO, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack