"Älskling, du är alltid välkommen"

Igår var nog den konstigaste kvällen på länge. Först var Madde här ett tag, men hon åkte hem och jag träffade Rojas, PK, Philip, Alex och Chad. Jag skulle träffat Niklas och Kim också, men jag vet inte riktigt vad de höll på med. Niklas ringde i alla fall till mig och sa massa obegripliga saker som "Jag ääär iiiinteee gaaaaaay" och "Förlåååt ääälskliiing, duuu är aalltid väälkkommen". Kanske va bäst att inte träffa honom trots allt. Jag och Rojas började helt plötsligt - från ingenstans - sjunga Majas alfabetssånger. Det var jätte roligt och efter ett tag sjöng både PK och Chad med oss.Senare åkte vi och mötte Alex'(?) kompisar.. Det var inte det roligaste så jag funderade på att ringa Fabbe ett tag, han hade ju något intressant på G, men jag pallade inte så vi åkte hem istället.

XOXO, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: matilda

hur får man så att det snöar i bloggen? (A)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack