Bad Day

Jag har haft en riktigt dålig dag. Jag gick upp kvart i sex för att hinna med rätt pendel, jag och  hela tursimgruppen skulle åka på studiebesök på Arlanda. Sen vart allt kaos där, och vi hade största bitchen som guide. Sen skulle vi tydligen ha matteprov på eftermiddagen och min lärare vägrade att förklara för mig när jag inte förstod. Sen stör jag mig så jävla hårt på människorna som blir sura för allt och är snåla som jag vet inte vad. Shape up! Jag menar, rik eller inte.. Blir man bjuden på något (vad som helst) brukar man antingen ge tillbaka något eller visa uppskattning för personen man blivit bjuden av.. Men vissa tror visst att de ska få allt, och då menar jag inte allt som jag tar det (dvs. köpmässigt) - utan ALLT som i människor.

Tack och hej - för sista gången, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack