Fit for fight

Ännu en lugn dag i skolan, började 11.45 och gick till 14.30 dessutom var de sista 60min mys stund med klassen. Vår mentor bjöd på julmust, pepparkakor och levande ljus. PK ringde mig för ca. en timme sen, hon slutade skolan då för denna termin så snart ska vi ut och inviga jullovet tillsammans med Rojas, Alex och några till. Vad vi ska göra är oplanerat, men jag måste ju gå i skolan imorgon också så det blir en tidig natt för mig. Vi ska tydligen ha någon klass mot klass tävlingar imorn. Och vad kan jag säga? När jag vill något, så går det alltid igenom. Nu tänker jag vinna.

XOXO, A


Hemma igen, vi träffade bara dem en kort stund men det var helt okej. Vi kom även fram till att vi ska låna en lokal på söder för en nyårsbal. Så nu måste jag ut och leta en fin klänning, funderar bara på hur den ska se ut...

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack