"Han är inte min pojkvän och jag vet inte vad han heter"

Igår var världens jobbigaste dag.. Jag sov hos Sofie och vi vakande ca. en timme efter vi somnat av att Slirren ringde. Sofie blev så rädd att hon knappt kunde somna om. Stackars söt. Vi gick upp vid sju för att åka och rida (vem är den lyckligt lottade?). 
Jag var  helt slut efteråt och gick hem och la mig. Senare på kvällen blev jag väldigt uttråkad så jag åkte in till stan för att träffa Slirren och Kim. Det slutade med att vi gick till ett internetcafé på söder. Slirren försökte boka på namnet "Slipsen" men kassörskan ville inte ta emot de namnet så on suckade och tittade på mig "Vad heter din pojkvän?" Och ja nu vet jag faktiskt vad Slirren heter, Jacob (jag lovar att han stavar med k). Hur som helst slutade inte kvällen spec. bra då jag missade sista tunnelbanan och bussen. Jag fick åka taxi själv, vilken inte var det roligaste..

Hur som helst ska jag åkte till stallet idag igen. Och imorgon ska jag träffa Madde och Niklas, längtar.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack