Jullov

Nu är det lördag, första hela lovdagen.. Den känns sådär måste jag säga, är trött och har väldigt ont i huvudet. Jag kanske börjar bli sjuk? Lagom till lovet, min vanliga tur. Ikväll ska jag i alla fall träffa Annabanana, vi kanske träffas Niklas och hans kompis senare. Om vi orkar sätta på oss ett par skor.

Igår planerade vi lite inför nyårsbalen, och kom fram till att vi måste ta mer än 50: - i avgift för att ha råd med allt. Middagen och allt annat är redan planerat. Gud vad jag längtar! Det är galet.
Nej nu ska jag slå in mina julklappar (som jag nästan köpt färdigt) så jag får gå ut sen.

image251
Lite Miriam(?), Rojas, Niklas & Ida

XOXO, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack