Längtar galet mycket

I morse orkade jag verkligen inte gå upp ur sängen, jag hade nämligen världens huvudvärk. Kändes som någon slagit mig med ett basebollträ i pannan, det var inte så mysigt. Så jag somnade om och vaknade av att min mobil låter nere på golvet(!).
Hur som helst.. Sist jag var i skolan pratade vi om Nerja resan (nästan) alla i vår skola får göra. Vår klass ska åka den 9 april och stanna där i åtta dagar. När vi kommer dit kommer media 1an också vara där. Jag längtar galet mycket till resan. Och han som berättade om (och anordnade) resan berättade att vi ska bo på ett litet svenskt hotell med 2-/3-bäddsrum med pool på taket.

Jag kan ju bara börja spara pengar, för de lär ju behövas.. Madde, Patte & jag har nämligen en plan.

image248
Hotellet i Nerja

Dessa pengar, vad är det för något egentligen? / A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack