Myspys innan julafton

Jag och Sofie träffades vid Älvsjö värdshus och åt middag. Vi pratade om allt, vi hade itne setts på sjukt länge så det var verkligen härligt att få prata av sig med henne. Sen vandrade vi upp till Älvjsö st och träffade Anna som var på väg till X för att lämna julklappar.
Senare träffade jag Rojas, vi var hemma hos Chad tillsammans med Alex och Niclas. Vi såg på 'I am legend', hade sett trailern dagen innan och trodde den var bra. Men de 40min jag såg hände det ingenting. Tråkigt. Vi lekte även en lek där man skulle slå varandra, jag tror Rojas förlorade den. Men fortfarande girl power tillsammans med Alex.

Jag är i alla fall hemma nu och har slagit in min sista julklapp - och öppnat tre av mina. De innehöll en bok jag letat ihjäl mig efter, ett presentkort på H&M och choklad (någon kände mig visst väl).
Senare idag ska jag hem till farmor och farfar och äta julmiddag och titta på Kalle Anka och allt det där. Längtar tills presentutdelningen är. Älskar att se när folk blir glada över vad jag köpt, det är nästan (observera nästan) bättre än att få saker själv.

God Jul och god natt på er..
XOXO, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Rojas

Hahaha... bara för att dom nästan spräckte mina blodkärl^^ xD
Tack ann för att jag iallafall kan lita på dig :)Annars hade min hand sett något annorlunda ut...


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack