Sollentuna

Igår kväll var jag med Madde hemma hos Fabbe tillsammans med några utav hans kompisar (bla. Tsatsiki). Det var riktigt mys och Fabbe är ett levande bevis på att killar kan dansa, haha. Som vanligt hade vi ingenstans att sova, så Madde taggade till Ekerö och jag sov kvar där. Vaknade vid typ två, och åkte och träffade Madde igen.
Nu ska vi åka in till stan för att titta på kläder åt mig och äta något gott. Kvällens planer är, noll? Blaj.


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: emelie

Haha hänger du med dom? Då var du i mina trakter!

Postat av: Anonym

haha, känner och känner.. men dom går i min skola och umgås med vissa av mina kompisar! Nästa gång du kommer hit, så slå en pling så kan vi partaja tillsammans! puss

2007-12-02 @ 15:44:58
Postat av: Emelie

jag skrev det innan, haha!

2007-12-02 @ 15:45:47
Länk till din blogg: http://almemelie.blogg.se
Postat av: Emmely

Hänger du med fabbe och dom tuffingarna ;) ?

2007-12-04 @ 22:11:29

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack