Spendera mera

Idag gjorde vi som vanligt ingenting, den sista veckan på terminen är alltid den bästa - haha. Efter skolan så åkte jag och mamma iväg till Media Markt och köpte en systemkamera till mig (jag fick tjata ett bra tag), men nu är den i alla fall köpt plus lite grejs till den. Vi fick också med oss ett nytt photoshop, så nu kan jag äntligen fixa klart min design på bloggen med fräsch header och annat. Har även lovat att fixa Pätsie och Maddes blogg, måste bara få tid till det. För just nu är jag väldigt stressad, har två hemtentor till imorgon (har glömt dem i skolan) och sen så ska jag ju rida nu på kvällen och allt kör bara ihop sig. Tur att jag får lov på fredag !

XOXO, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: M

babe, nu kan vi äntligen fixa lite pics på oss två ^^


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack