Ursäkta mitt dåliga minne

Igår träffade jag Madde vid halv elva tiden i slussen. Vi hade lovat att gå till donken där Sebastian(?) jobbade (förlåt, jag är sämst på att komma ihåg namn). När vi kom dit hade han rast så han stod och pratade med oss ett tag, och hans chef var så snäll att han fick extra lång rast för att prata med oss. Vi pratade bl.a. om nyår och det verkar som om jag ska träffa honom då också.

Dagen idag har varit väldigt stressig. Upp klockan 10 för att lära in LA:2 programmet och klippa alla lindor. Sen bar det av till Skärholmen Centrum. Måste säga att det blivit riktigt snyggt och fräscht där, som Gallerian i stan ser det ut som nu. Fast fortfarande under renovering. När jag väl kom till stallet hade jag 40 minuter på mig att fixa allt och jag höll på att svimma. Men upp på hästen kom jag efter många om och men. Slutade på 3:e plats.. Det kunde ju gått sämre ..

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack