DIE SUCKER DIE

Okej jag orkar inte förklara allt om denna äckliga slyna, okej hon ska dö bara stabstab.
Att stöta på någon annans span för att jävlas, hallå? Dessutom har skitungen inget att jävlas för.. okej vi skaffar nya kompisar, oh my god nu måste jag jävlas med henne..
Sen att bara säga "nej asså.. fått höra att du säger massa saker om mig...nej jag vet inte från vem" BULLSHIT !
Okej  vi är väl lite bimbo-aktiga ibland men fan är vi inte dumma i huvudet för de ( inte jag iallafall, Äpplet och Bananen vet man ju inte med ;D haha )
Jag fattar iallafall vad ni/du håller på med, och det är fan inte snällt.. men fine, kom bara inte till mig sen och tro att allt är bra.. för det är det inte din jävla sucker.

Okej, klart snackat om henne... ( ja ni fattade säkert att det var en tjej detta handlade om )
Jag sov hos Äpplet idag/igår hihi :D    Som vanlig var vi super seriösa hela tiden haha, okej jag kan inte klippa en bit ur en färdig lagat pizza.. men vadå?  Hämtmat finns ju alltid (A)
Och så badade vi lite bubbel *mysmys* nej orkar inte skriva, är så ARG.
Puss

( och nej anna, det finns ingen juice med banan smak :P HAHA )


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack