Fredag = Helg

Hellu
Idag vad det väl en helt vanlig dag i älsklings skolan ;p haha
nej men vi gjorde inte mycket.. slutade klockan TRE ! på en fredag, asså fattar inte.. vilket pucko som helst fattar väl att INGEN vill sluta klockan tre på en fredag.. suck !

jag fastnade och började prata med david och fia på no;n   och det var ju såklart mycket roligare haha
sen kom och gick det lite andra människor som stannade och pratade med oss, men de va väl vi tre då ..
appråpå det, jag vill faktiskt ha en bög kompis.. kanske låter lite, aa jag vet inte vad ;p
men liksom, att ha en kille att prata med som förstår killars beteende och som samtidigt förstår mig bra.. haha, än så länge har jag inte hittat någon med de kommer väl.. kanske ;D

och de första som hände när jag kom hem.. självklart, att jag ryker ihop med mamma och det slutar som vanligt med att jag får som jag vill och ändå går upp på mitt rum och är arg/ "arg"
usch..
men jag ska skriva min so snart.. snart, yippie ! (not)

men lite positiva tankar nu då, hmm.. jag ska träffa sofie, anna, kiwin & nicke imorn :) men inte så länge för sen måste jag hem till lilla mamma som inte klarar sig själv ( inte har någon att skrika åt ) men nej nej nej, aldrig att jag kommer hem till henne som hon håller på.
men det blir väl en bra helg.. det brukar alltid dyka upp kul saker tillslut !

Pussssss

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: pekka

nu är det så att du e boeg

2007-01-28 @ 01:51:35
Postat av: Anonym

eyy vad göru bruden

2007-01-28 @ 01:51:55
Postat av: Anonym

svara da

2007-01-28 @ 01:52:00
Postat av: Anonym

du vet

2007-01-28 @ 01:52:06
Postat av: Anonym

afsaf

2007-01-28 @ 01:52:09
Postat av: pej

ORKA IGNORERA

2007-01-28 @ 01:52:25
Postat av: FFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAANNY

ehh. vad dadadaa

2007-01-28 @ 01:52:52
Postat av: Fanny

orka kommentera sådära? och i mitt namn :O
philip anders, basse elelr max (:

2007-02-10 @ 15:59:38

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack