helg igen

Hallo !
Idag har det inte hänt så jätte mycket, jag var och kollade på innebandy matchen jag inte fick vara med på (jag har inte betalt än).. tyvärr förlorade vi ):
Sen mötte vi (de andra i mitt lag) ett lag som vi kallar X, från början var dom bara ett motståndar lag men de börjar bli lite mer än så.. en spelare från vårat lag har börjat där, och visst kan man tro att den ska vara "vän" även på plan.. men nej, den körde stenhårda tacklingar så flera av våra spelare blev skadade men men..

Juste, sen var det hemma fest imorn :) äntligen något som är inomhus, börjar bli lite trött på när folk först säger att det är party och sen att man ska tillbringa kvällen utomhus.. nej jag tackar för väggar och golvvärme!
skriv till okontrollbar @ playahead.se om ni är intresserade utav att följa med :)

Sen har vi ju mitt älsklings barn *hosthost* henne tar jag itu med på måndag hade jag tänkt mig :)
Kisses

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: T

anatar att det va mej du manade .

2007-01-10 @ 07:47:28

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack