lördag

gäsp, okej jag gick upp halv 10 suck !
jag skulle nämligen träffa sofie och anna vid älvsjö station halv 11.
vi skulle ta tåget till västerhaninge och sen en buss vidare till Lidaskolan eller något liknande ;p
så så blev det.. efter några stationer hoppade päronet på och vi drog vidare till tungelsta skolan (eller?) och träffade kiwin.. han skulle spela match mot några, och dom vann såklart, efter matchen åkte vi till nicklas och kollade på någon film som jag verkligen inte förstod vad den handlade om.. haha !
okej, dom skulle skjuta ner varandra för att hämnas, punkt.

sen ååkte vi till nicklas match, och kollade på den.. men det roligaste var när vi nicklas pappa kört oss till stationen och vi hade gått på tåget då anna plötsligt säger "shit, vart fan är min väska?!   neeej, den är kvar i bilen!" 
hahaha ! jag och sofie fick oss iallafall att gott skratt ;)
nej orkar inte skriva mera 

pussssss(y) 

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack