Nyår och Nyårsdagen

Aha, så var det 2007 nu då.. firade det nya året med Sofie och Anna, och vi åkte till Fredrik, Nicklas, Kristoffer och några till .. de var väldigt trevligt.
Vi var där ett tag, tog kvart i 1 tåget hem till mig och dumpade samt hämtade saker. Sen drog vi till "kransen" och träffade lite "trevligt folk" det var ju sjukt kul, eller hur Sofie :P
Hur som helst tog vi oss hem därifrån också och när vi kom hem till bar vi ner TV:n i källaren och plockade fram lite chips en film och dricka, det fanns två alternativ "her's" eller "he's" och eftersom jag och Sofie visste att de va olika versioner fick vi se den två gånger.. då vi tillslut fick inse att  Anna haft rätt, det va samma film men med olika menybakgrunder haha ;D
Tillslut somnade vi iallafall och vaknade inte förens långt in på dagen, trötta släpade Sofie och Anna upp mig (halft sovande) till köket och åt nybakat bröd med ost. Vi började vi diskutera extra-jobb och kom fram till att vi ska börja jobba på HeronCity-Barnlandet  "snorig unge sitter fast i tunnel nr 14" nej tack, men som vanligt kan vi inte vara seriösa i mer än ett par minuter så vi slutade diskutionen vid att vi skulle starta eget städföretag.
Efter massa prat och lite "städning" åkte Sofie och Anna hem iallafall tack och lov, när jag inte behövde lyssna på Sofies jäkla ironi-sannings historier så somnade jag om på soffan.

Orkar inte skiva mer detaljerat, dehär dagarna är våran lilla secret.. right emelie ;D

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: banenen

partyy med kiwin ! ;) HAHA

2007-01-01 @ 22:05:43
Postat av: Anna

hahaha asså fyfan! Vårat hrrhm "intressanta" nyår.. Windahl forevaah

2008-01-01 @ 22:31:42

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack