44 dagar kvar!

Tjenixen !
Igår hade vi halvstudiedag då många skulle ha utvecklingssamtal, jag också.
Emma skulle ha halv 1, så jag och Tesi väntade med henne då Emma kom på en "jätte" rolig sång om mig 8)
Ingen kan klaga på din fantasi iallafall, haha !
Så väntade vi på hennes utvecklingssamtal då i typ någon timme, och det sög..hårt.

Aja, hur som helst gick det väl rätt bra på mitt tycker jag. Jag fick som sagt sluta på tyskan (yes) men behövde inte börja på "sven" ändå (yes, igen). Så nu får jag sitta och plugga lite på uhm.. något annat.
Iallafall så sa min mentor att det bara var några dagar kvar i skolan, och jaa.. det är faktiskt bara 44 dagar kvar tills vi går ut nian, grundskolan, från JS ! Shit vad härligt, men måste även tillägga att tiden gått jävligt fort!
Liksom..Emma, kommer du ihåg när vi alltid gick in på toaletterna coh fixade världens knullruffs? Eller när vi var i flottsbro och skrämde kaninerna? Jag har hunnit med en hel del sen jag börjat på JS, bytt umgänge ett antal gånger och gjort många sjuka saker.. Nej nu väntar gymnasiet äntligen, hoppas bara de lever upp till mina förväntningarn om en.. bättre miljö, bättre mat, och socialare elever m.m. som JS delvis saknar.

Nej, nu ska jag ta bort mitt flugsvampsnagellack *snyft* det har gått bort nästan helt nu. Later.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack