Filosofi a lá Ann

Nu har jag verkligen tänkt. Att hitta en självsfrände är ju inte speciellt lätt, att bli pojk- och flickvän med personen kanske är ännu svårare.. Att hitta någon man är helt nöjd med är nog också rätt svårt.. Hur som helst, det borde ju finnas någon som kan klona människors egenskaper så man kan å den perfekta pojk- eller flickvännen! Hur smart är inte det ? (;

Jag har iallafall bestämt vilka egenskapar jag skulle vilja ha;
- Charmen från ...
- Utseendet från ...
- Gentlemansheten från ...
- "Jag låter dej få utrymme" från ...
- Vänskapen från ... 
(punkterna står ju för olika personer då)

Men skulle inte de vara rätt bra om man kunde fixa ihop den perfekta partnern ? Jag ska nog uppfinna något piller som kan plocka ur egenskaper ur personer.. Nu ska jag komma på hur jag ska tillverka mitt mirakel-piller, Ciao


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

själv tror jag att jag har hittat min drömprins :D
f<3k


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack