halv lunch&klipp dag

Hallo där !
Idag var det en såndär chill dag igen, vi slutade halv 11. Jag och PK åkte in till frunken där vi tog varsin kanelbulle. Sen klippte hon håret där, det blev jätte fint ! :D Lägg märke till de imorn JS-elever !

Sen åt vi lunch, snabbmat (usch). Iallafall så åkte vi till Hoppla där vi hittade ett par super gulliga babyrosa benlindor!
Sen halv 2 hade jag klipptid, så då satt vi och väntade vid ett konditori där vi satt och väntade på min mamma som kom med pengar.
Våra bakelser ( som såg ut som små grodor ) hade ingen krona, så nej.. ingen grod-prins till mig idag heller.. men det sägs ju att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge.

Juste ! Frida har fått reda på att hennes medryttarhäst Shima ska säljas, och kanske till någon liten 12åring för 30.000 och går Frida med på det? Nee, verkligen inte!
Så nu har vi bestämt att vi ska köpa henne tillsammans, och det blir ju faktiskt bara 15.000 kr var  och det är ju inte alls för dyrt!
Nu måste jag bara övertala mamma & pappa om att den är en super bra idé också.. vi får väl  se hur det går med den saken !

Kiss

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack